نماز جمعه ۲۷ بهمن ماه ۹۶

آیت الله محمدتقی پورمحمدی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال گفتند: ملت ایران با حضور گسترده در این صحنه عظیم و خطیر، پشتیبانی از نظام ، انقلاب اسلامی و رهبری را باردیگر نشان دادند.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی افزودند: آحاد مردم با وجود تبلیغات گسترده دشمنان برای کمرنگ کردن این راهپیمایی پرشکوه، با حضور آگاهانه و گسترده نشان دادند که استقلال، آزادی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را دوست دارند.
ایشان ادامه دادند: با حضور عظیم مردمی در این راهپیمایی دشمن شکن، دوست و دشمن به حمایت و پشتیبانی عمیق ملت ایران از نظام و انقلاب اسلامی به ویژه اصل نظام اذعان کردند.
ایشان اضافه کردند: حضور مردم در این صحنه بزرگ و سرنوشت ساز نشان داده که با وجود برخی گلایه از مدیریت مسئولان و مشکلات اقتصادی و اجتماعی، همواره حامی و پشتیبان این نظام اسلامی هستند.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به سالروز قیام مردم تبریز و آذربایجان در ۲۹ بهمن سال ۵۶ گفتند: این روز سرنوشت ساز یادآور حماسه آفرینی های مردم این خطه در برابر رژیم طاغوت بود که ستون فقرات آن را رد هم شکست.
آیت الله پورمحمدی افزودند: مردم آذربایجان و تبریز در این روز بزرگ با حرکت خود نشان دادند که این خطه همواره جایگاه بزرگ و سرنوشت سازی در تحولات کشورمان دارد.
ایشان ادامه دادند: قیام ۲۹ تبریز زمینه ساز حرکت بزرگ مردمی سایر شهرهای ایران در سال ۵۶ و ۵۷ در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی شد.
ایشان با اشاره به دیدار مردم آذربایجان با رهبر انقلاب در سالروز قیام ۲۹ بهمن اضافه کردند: در این دیدار اقشار مختلف مردم با رهبری دیدار و با بهره مندی از رهنمودهای ایشان، مطالبات و دغدغه های این دیار را مطرح خواهند کرد.

ایشان با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله محلاتی و ارتحال آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی افزودند: علمای شیعه در طول تاریخ با علم و تدبیر خود در روشنگری مردم، حفظ و بقای اسلام ناب محمدی تلاش کرده‌اند.

طراح و توسعه دهنده:

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه
وحید مروتی

آیت الله محمدتقی پورمحمدی

مراکز تحت اشراف

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه