نماز جمعه ۲۹ اسفند ماه ۹۹

⬅️پروتکل‌های بهداشتی در دیدارهای نوروزی رعایت شود.

⬅️عضو خبرنگان رهبری و امام جمعه مراغه از خانواده‌ها خواستند تا پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را در دید و بازدیدهای نوروزی رعایت کنند.

⬅️آیت الله پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزودند: با توجه به وضعیت کرونایی جامعه، دید و بازدید های نوروزی توسط خاناوده ها نباید به محلی برای شیوع و انتقال این بیماری تبدیل شود.

⬅️ایشان ادامه دادند: با وجود کرونا، انجام صله ارحام با والدین و نزدیکان انجام می شود لیکن دیدار با آنان همراه باید با رعایت موازین بهداشتی باشد تا آسیبی ناخواسته به عزیزان خود وارد نسازیم.

⬅️ایشان اضافه کردند: نباید به بهانه کرونا، قطع صله ارحام به بدعتی برای سال های آینده تبدیل شود چرا که احترام به والدین و بزرگان حتی به صورت محدود نیز باید انجام شود.

⬅️خطیب جمعه مراغه با اشاره به فرارسیدن عید نوروز و سال جدید گفتند: آیین نوروز پیش از اسلام نیز وجود داشته و دین مبین اسلام هیچگاه با آن مخالفتی نداشته چرا که در آن صله ارحام به عنوان آیینی بزرگ محترم داشته می شود.

⬅️آیت الله پورمحمدی با بیان اینکه اسلام فقط مخالف بدعت هاست افزودند: پیشوایان و بزرگان اسلام نیز در طول تاریخ رنگ و بوی اسلامی به عید نوروز بخشیده اند.

⬅️ایشان ادامه دادند: عید نوروز آیین بزرگ و خوبی است به شرط آنکه در آن معصیت و گناه نباشد که این امر مورد تاکید اسلام و قرآن است.

⬅️ایشان اضافه کردند: در عید نوروز پیش رو نیز خانواده ها در سفره های خود از تجمل پرهیز کرده و در دیدارهای نوروزی عفاف و حجاب نیز رعایت شده و مورد توجه قرار گیرد.

طراح و توسعه دهنده:

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه
وحید مروتی

آیت الله محمدتقی پورمحمدی

مراکز تحت اشراف

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه