خون شهدا و اقتدار نیروهای مسلح اجازه تعرض هیچ کشوری را نمی‌دهد.

⬅️نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفتند: خون شهدا و اقتدار نیروهای مسلح، اجازه تعرض  و رجزخوانی هیچ کشوری علیه جمهوری اسلامی را نمی‌دهد.

⬅️آیت‌الله پورمحمدی روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در مراغه به رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب نیز اشاره و بیان کردند: همانطور که رزمندگان میهن اسلامی در هشت سال دفاع مقدس در برابر زیاده‌خواهی رژیم بعثی و حامیان فرامنطقه‌ای آن ایستادند و حماسه آفریدند، امروز نیز نیروهای مسلح آماده دفاع از کیان اسلامی در برابر رجزخوانی بیهوده برخی فریب‌خوردگان منطقه‌ای هستند.

⬅️ایشان با بیان اینکه روحیه ایثار و شهادت عامل اصلی در پیروزی رزمندگان طی هشت سال دفاع مقدس بود، اضافه کردند: فرماندهان ایثارگری چون فلاحی، نامجو، فکوری، جهان‌آرا و کلاهدوز با تکیه بر همین روحیه و فرهنگ عاشورایی، عملیات‌های دوران دفاع مقدس از جمله کربلا و ثامن‌الائمه (ع) را فرماندهی کردند.

⬅️ایشان با اشاره به سالروز عملیات شکست حصر آبادان در پنجم مهر سال ۱۳۶۰، اظهار داشتند: این عملیات بزرگ به فرمان امام راحل سرآغاز پیروزیهای بزرگ رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود و در این عملیات تاریخی، با حضور بسیجیان و سپاهیان دلاور و ارتش قهرمان و نیروهای مجاهد مردمی، محاصره آبادان شکسته شد.

طراح و توسعه دهنده:

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه
وحید مروتی

آیت الله محمدتقی پورمحمدی

مراکز تحت اشراف

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه