بی حجابی نشانه خودباختگی و تحقیر فرهنگی است.

⬅️عضو خبرگان رهبری و امام جمعه گفتند: بی حجابی در جامعه اسلامی، نشانه خودباختگی، تحقیر فرهنگی و تقلید از بیگانگان است.

⬅️آیت الله پورمحمدی روز جمعه افزودند: متاسفانه برخی افراد غربزده بی حجابی را نشانه تمدن می نامند، در حالی که این امر نشان دهنده تحقیر فرهنگ جامعه است.

⬅️ایشان ادامه دادند: متاسفانه برخی افراد در سفر به سایر شهرها و کشورهای خارجی حجاب را رعایت نکرده و بی حجابی می کنند که این حرکت در حقیقت تحقیر فرهنگ و تاریخ غنی کشورمان است.

⬅️ایشان با بیان اینکه حجاب دستوری اسلامی برای مردان و زنان است گفتند: ایران اسلامی کشوری اسلامی، علوی و فاطمی بوده و پیشینه حجاب در کشورمان به پیش از اسلام برمی گردد.

⬅️ایشان با اشاره به سالروز توطئه کشف حجاب توسط رضاخان اضافه کردند: در آن سال ها آتاتورک در ترکیه قانون لباس های متحدالشکل و آزادی حجاب را صادر کرده بود و این در حالی است که رضاخان استفاده از حجاب را ممنوع کرده بود.

⬅️امام جمعه مراغه با اشاره به سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفتند: ملت ایران اسلامی و کشورهای منطقه از عراق و سوریه تا لبنان و فلسطین یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی و  شهید ابو المهدی المهندس را گرامی داشتند.

⬅️آیت الله پورمحمدی افزودند: مردم ما نیز مردمی قدردان مجاهدت های شهدا بوده و در سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی خیل عظیمی از مردم سایر کشورها در زادگاه این شهید حضور داشتند.

⬅️ایشان با اشاره به ۱۹ دی سالروز قیام مردم قم در سال ۱۳۵۶ اضافه کردند: این حرکت مردن قم زمینه ساز شکل گیری قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز و آذربایجان و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شد.

طراح و توسعه دهنده:

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه
وحید مروتی

آیت الله محمدتقی پورمحمدی

مراکز تحت اشراف

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه