♦️امنیت خط قرمز جمهوری اسلامی است.

⬅️ نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه از سپاه پاسداران به خاطر موشک باران محل استقرار تروریست ها در شمال عراق قدردانی کرد و گفتند: امنیت خط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

⬅️آیت الله پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه اظهار داشتند: سپاه پاسداران به مسئولان عراق نیز اعلام کرده اند که عملیات ها تا زمانی که تروریست ها از کردستان عراق دست به خرابکاری در ایران می زنند، ادامه خواهند داد.

⬅️ایشان بیان کردند: عوامل انتظامی و بسیجیان نیز در اغتشاشات اخیر فداکاری کردند و شهید دادند؛ برهمین اساس ملت ولایتمدار ایران باید قدردان این عزیزان باشند.

⬅️ایشان اضافه کردند: اغتشاشگران در مراغه هم می خواستند کارهایی را انجام دهند اما شورای تامین شهرستان به خوبی مدیریت، و عوامل انتظامی ورودی شهر را کنترل کردند و همین امر از حضور اغتشاشگران غیر بومی در شهر جلوگیری کرد.

⬅️ایشان به هفتم مهر، سالروز شهادت پنج تن از فرماندهان جنگی از جمله شهیدان فلاحی، کلاهدوز و فکوری در یک سانحه هوایی اشاره و بیان کردند: هر از این فرماندهان یک شخصیت برجسته و سرمایه نظام بودند و درست همان روز منافقان یک خطیب وارسته آقای هاشمی نژاد را در مشهد ترور کردند.

⬅️امام جمعه مراغه افزودند: امام در حق ایشان تعبیر جوانمرد را به کار برده بودند زیرا اولین نفری که حزب رستاخیز را در منبر زیر سوال برد، شهید هاشمی نژاد بود.

⬅️آیت الله پورمحمدی ادامه دادند: شهید هاشمی نژاد، واهمه ای از شاه نداشت و حضرت امام در یک جلسه به ایشان فرموده بودند که خودش را برای قبول مسئولیت آماده کند اما خودش ترجیح داده بود تا به کارهای فرهنگی ادامه دهد.

⬅️ایشان تصریح کردند: شهید هاشمی نژاد اسلام شناس بود و آثار برجسته ای در اصول عقاید و پاسخ به مشکلات جوانان، رفع شبهه در رابطه با امام زمان عجل و غیره دارد.

⬅️به گفته وی قبل از انقلاب سه عالم شامل واعظ طبسی ، شهید هاشمی نژاد و آیت الله سید علی خامنه‌ای، مبارزه با رژیم پهلوی در مشهد را هدایت می کردند.

⬅️ایشان به سالروز ارتحال سید علی قاضی طباطبایی، استاد علامه طباطبایی و آیت الله بهجت نیز اشاره و بیان کردند: ایشان در نجف اهل معنا و بزرگانی در محضر ایشان بودند.

⬅️ایشان ادامه دادند: آیت الله العظمی خویی در جلسات ایشان حاضر می شدند و نقل شده است که روزی دستور العمل چهل روزه به ایشان داده و بعد از چهل روز آینده آیت الله خویی را به ایشان عیان کرده بودند.

طراح و توسعه دهنده:

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه
وحید مروتی

آیت الله محمدتقی پورمحمدی

مراکز تحت اشراف

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه