پیام تسلیت نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه ومعاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه در پی درگذشت شیخ الشعرا استاد کریمی مراغه ای

پیام تسلیت نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه آیت‌الله پورمحمدی ومعاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه دکتر اسدیان در پی درگذشت شیخ الشعرا استاد کریمی مراغه ای

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

بار دیگر گلچین روزگار، یکی از مفاخر معاصر و گلهای بوستان فرهنگ و هنر غنی این سرزمین را برچید و شیفتگان ادب و هنر را در غمی بزرگ وانهاد.
با نهایت تاسف و تاثر ضایعه بزرگ درگذشت شاعر فصیح وشیرین سخن خطه آذربایجان، شیخ الشعرا استاد حاج میرزا حسین کریمی مراغه ای را خدمت اصحاب فرهنگ، هنر و ادب این مرز و بوم و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می نماییم.
بی تردید ایشان یکی از مفاخر و چهره های فرهنگی و هنری برجسته معاصر کشورمان بود که آثار فاخر بسیاری از خود برای دوستداران شعر و ادب به یادگار گذاشته است.
شخصیت های فرهیخته ای چون استاد کریمی مراغه ای، در سپهر فرهنگ، ادب و تمدن ایران اسلامی از جایگاه ممتاز و برجسته ای در تعمیق و اشاعه فرهنگ اسلامی وگسترش هنر و شعر آئینی خطه آذربایجان برخوردار بوده و فقدان ایشان ضایعه جبران ناپذیری برای نسل حاضر و آینده است.
ضمن ابراز تأسف از درگذشت این شاعر و ادیب بزرگ و اعلام همدردی با خانواده محترم و بازماندگان ایشان، بدینوسیله فقدان این هنرمند را به اصحاب فرهیخته فرهنگ و هنر آذربایجان و ایران اسلامی به ویژه اهالی شعر و ادب تسلیت گفته و از آستان حضرت احدیت برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان و آقازاده های محترم شکیبایی و صبر و اجر مسئلت می نمائیم.

محمد تقی پورمحمدی
نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه
داوود اسدیان
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه

 

طراح و توسعه دهنده:

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه
وحید مروتی

آیت الله محمدتقی پورمحمدی

مراکز تحت اشراف

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه