🔴صهیونیست‌ها ۷۵ سال جنایت‌ را با خود یدک می‌کشند.

⬅️نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه به تاریخچه اشغال فلسطین با حمایت کشورهای غربی اشاره کردند و گفتند: صهیونیست‌ها در طول ۷۵ سال گذشته در این منطقه جنایت‌های بسیاری مرتکب شده و پوشالی بودن حقوق بشر غربی را به نمایش گذاشته‌اند.

⬅️آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزودند: این رژیم اشغالگر بسیاری از مردان را در مقابل چشمان زنان و کودکانشان تیرباران کرده‌اند و شهید «مرتضی آوینی» در نوشته‌هایش به بخشی از این واقعیت‌ها پرداخته است.

⬅️ایشان افزودند: آنان حتی به کودکان و زنان مسلمان فلسطینی هم رحم نکرده‌اند و در یکی از موارد متعدد این بی‌رحمی‌ها، کودکان و زنان را زنده‌زنده سوزانده‌اند تا خوف در دل مسلمانان جهان ایجاد کنند.

⬅️امام جمعه مراغه با بیان اینکه جنایت‌های رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی در کرانه باختری، غزه و جنوب لبنان همچنان ادامه دارد، اضافه کردند: از وقتی که جریان مقاومت به صهیونیست‌های غاصب ضرب شصت نشان داده، آنان روز به روز رو به افول پا گذاشته‌اند.

⬅️آیت‌الله پورمحمدی تصریح کردند: رژیم صهیونیستی اکنون متزلزل بوده و وحشت به جانشان افتاده است تا جایی که در فرودگاه این رژیم جعلی گاهی برای ترک فلسطین اشغالی ازدحام به وجود می‌آید.

⬅️ایشان با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه‌ای همواره از جریان مقاومت حمایت کرده‌اند، بیان کردند: حمایت ما از فلسطین قابل کتمان نیست و رهبری در این زمینه مواضع صریحی دارد.

⬅️عضو مجلس خبرگان رهبری به فجایع اخیر صهیونیست‌ها در به خاک و خون کشیدن نمازگزاران مسجدالاقصی اشاره کردند و افزودند: در این فاجعه مسلمانان در حال عبادت به خاک و خون کشیده شده و حدود ۵۰۰ نفر از آنان دستگیر شدند که با واکنش جریان مقاومت روبرو شد و گنبد آهنین رژیم جعلی نیز جوابگو نبود.

⬅️آیت‌الله پورمحمدی با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها در کاخ شیشه‌ای زندگی می‌کنند، افزودند: این حمله‌های موشکی نشان داد که ادعاهای نظامی صهیونیست‌ها توخالی است زیرا از ۱۰۰ موشک ارسال شده صرفا چهار موشک توسط گنبد آهنین شناسایی شد.

⬅️ایشان با تاکید بر اینکه اگر مسلمانان جهان متحد شوند، کاخ شیشه‌ای صهیونیست‌های غاصب خود به خود می‌شکند، اضافه کردند: متاسفانه برخی از کشورهای اسلامی با صهیونیست‌ها ارتباط برقرار می‌کنند اما ما به حمایت علنی از ملت مظلوم فلسطین افتخار می‌کنیم.

⬅️امام جمعه مراغه با بیان اینکه فروپاشی رژیم جعلی صهیونیستی روز به روز نزدیکتر می‌شود، بیان کردند: در نقطه مقابل جریان مقاومت روز به روز قوی‌تر شده و مسلمانان جهان نیز بیدارتر می‌شوند.

⬅️آیت‌الله پورمحمدی با قدردانی از حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان این شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس، بیان کردند: قدس قبله اول مسلمانان جهان و محل عروج پیامبر اکرم (ص) است.

⬅️ایشان همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش جمهوری اسلامی و فرارسیدن روز ارتش، بیان کردند: ارتش امتحان خودش را در هشت سال دفاع مقدس به خوبی پشت سر گذاشت و اکنون قویترین ارتش منطقه به شمار می‌رود.

طراح و توسعه دهنده:

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه
وحید مروتی

آیت الله محمدتقی پورمحمدی

مراکز تحت اشراف

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه