🇵🇸قدس برای مسلمانان مسئله حیاتی است.

⬅️نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با دعوت از مسلمانان جهان برای حضور در راهپیمایی روز قدس امسال، گفتند: «قدس» به عنوان قبله اول مسلمین جهان و محل عروج پیامبر اکرم (ص) برای مسلمانان یک مسئله حیاتی است.

⬅️آیت‌الله پورمحمدی افزودند: متاسفانه مدتهاست که با حمایت سردمداران غربی، حق مسلمانان فلسطین توسط یک عده اشغالگر ضایع و قبله اول مسلمانان جهان اشغال شده است.

⬅️ایشان با بیان اینکه این رژیم حد و حدود اسراییل جعلی را از نیل تا فرات می‌داند، اضافه کردند: اخیرا نیز با به‌کارگیری داعش در عراق، اردن و سوریه به دنبال گسترش مرزهای جعلی خود بودند تا جایی که مصدومان داعشی در بیمارستان‌های اسراییل درمان می‌شدند.

⬅️ایشان با ابراز تاسف از اینکه عده زیادی از ۲ میلیارد مسلمان جهان در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی و اشغال قبله اول مسلمانان کوتاهی می‌کنند، اضافه کردند: ظلم و جنایت این رژیم در حق ملت‌های فلسطین، لبنان و سوریه غیرقابل وصف است.

⬅️عضو مجلس خبرگان رهبری، بیداری مسلمانان جهان در برابر اسلام‌ستیزی این رژیم غاصب را ضروری خواندند و به نقل از حضرت امام خمینی (ره) بیان کردند: اگر مسلمانان جهان در برابر این رژیم جعلی متحد شوند و هریک از آنان یک سطل آب سرازیر کنند، چند میلیون اشغالگر صهیونیستی را سیل خواهد برد.

⬅️آیت‌الله پورمحمدی همچنین به آخرین نمونه از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین اشاره و بیان کردند: چندین روز قبل در مسجدالاقصی به نمازگزاران فلسطینی هجوم بردند و در برخی از موارد حدود ۱۰ نفر بر سر یک نمازگزار مظلوم ریختند و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

⬅️ایشان به تداوم شهرک‌سازی این رژیم جعلی هم اشاره کردند و افزودند: اهتمام در برابر آزادی قدس شریف در حقیقت اهتمام در مسیر اسلام و مکتب اهل بیت (ع) است.

⬅️آیت‌الله پورمحمدی با تاکید بر اینکه اگر صهیونیست‌ها قدرت پیدا کنند به هیچ‌کسی رحم نخواهند کردند، تصریح کردند: آنان در فکر توسعه محدوده‌های اشغالی خود هستند و بر همین اساس مسلمانان باید نسبت به مسایل فلسطین حساس باشند.

⬅️ایشان ادامه دادند: وقتی مدافعان حرم کشورمان به عنوان مستشار نظامی در سوریه و عراق حضور یافتند، در حقیقت در مرزهای ایران جنگیدند زیرا اگر در آنجا وارد میدان نمی‌شدند باید به فرموده رهبری در همدان و شیراز وارد رویارویی با دشمن می‌شدیم.

⬅️امام جمعه مراغه همچنین ابراز امیدواری کرد که مسلمانان در راهپیمایی روز قدس امسال با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» حضور گسترده داشته باشند و نفرت و انزجار خودشان از این رژیم جعلی و حمایت خودشان از ملت مظلوم فلسطین را بار دیگر اعلام کنند.

طراح و توسعه دهنده:

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه
وحید مروتی

آیت الله محمدتقی پورمحمدی

مراکز تحت اشراف

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه