🇮🇷امنیت ایران اسلامی مثال‌زدنی است.

⬅️نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفتند: مشکلات اقتصادی قابل کتمان نیست اما در کنار آن نعمت بزرگی چون امنیت هم وجود دارد و این امنیت مثال‌زدنی است.

⬅️آیت‌الله پورمحمدی روز شنبه در خطبه های نماز عید سعید فطر این شهرستان افزودند: دشمنان هم به این مسئله واقف هستند و بارها برای تجزیه کشورمان همت کرده‌اند اما به در بسته خورده‌اند.

⬅️ایشان همچنین به وضعیت کشور یمن اشاره کردند و افزودند: وضعیت بد اقتصادی ملت یمن نتیجه سیاست‌های آمریکا و اسراییل است و آنان برای کشورمان نیز چنین توطئه‌هایی در نظر داشتند.

🇮🇷آبادنی ایران مرهون جمهوری اسلامی است

⬅️امام جمعه مراغه بیان کردند: کشورمان ر زمان طاغوت خرابه بود و آبادانی آن مرهون جمهوری اسلامی است زیرا پس از پیروزی انقلاب اسلامی کارهای بسیاری انجام شده و در کنار آن هشت سال جنگ اداره شده است.

⬅️آیت‌الله پورمحمدی با تاکید بر اینکه هیچ‌یک از جنگ‌های جهانی اول و دوم هشت سال طول نکشیده است، اضافه کردند: ایران نیز در طول تاریخ هربار که وارد جنگ شده، قسمتی از خاک این مرز و بوم را از دست داده است اما در دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمنان نیافتاد.

ایشان به عهدنامه ترکمنچای در دوره قاجار و همچنین از دست دادن بحرین در سال ۱۳۴۸ و همزمان با پهلوی نیز اشاره کردند و افزودند: ایران اسلامی اکنون از لحاظ نظامی در اقتدار کامل است و بر همین اساس دشمنان به جنگ ترکیبی و رسانه‌ای روی آورده‌اند.

✨عید روزی است که مرتکب گناه نشویم.

⬅️امام جمعه مراغه همچنین نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت کردند و افزودند: عید روزی است که مرتکب گناه نشویم و از دستورات خداوند پیروی کنیم.

⬅️آیت‌الله پورمحمدی رعایت محرم و نامحرم در بین خویشاوندان را مورد تاکید قرار دادند و افزودند: دید و بازدیدهای عید یا میهمانی‌هایی که در آن محرم و نامحرم رعایت نشود، محفل گناه است و نباید در سطح جامعه اسلامی عادی‌سازی شود.

طراح و توسعه دهنده:

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه
وحید مروتی

آیت الله محمدتقی پورمحمدی

مراکز تحت اشراف

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه