بیش از ۱۰ درصد شهدای آذربایجان‌شرقی به مراغه اختصاص دارد.

⬅️نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه به نقش مهم مردم این شهرستان در دوران دفاع مقدس اشاره و بیان کردند: مراغه بیش از ۱۰ درصد شهدای آذربایجان‌شرقی را به خود اختصاص داده است.

⬅️آیت‌الله پورمحمدی در جلسه تشکیل اجلاس شهرستانی برای کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی که در سالن اجتماعات فرمانداری مراغه برگزار شد، افزودند: بالاتر از هر نیکی، خیری دیگری هم وجود دارد به جز شهادت در راه خدا؛ به این معنا که بالاتر از شهادت در راه خداوند، نیکی دیگری ذکر نشده است.

⬅️ایشان همچنین روایتی مبنی بر اهمیت شهادت بیان کردند و افزودند: شهدا «عِندَ رَبِّهِم یُرزَقون» هستند و درک درست مقام علیت شهدا و معنای شهادت برای بسیاری از ما دشوار است.

⬅️ایشان با تاکید بر اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم، اضافه کردند: در دوران دفاع مقدس به واسطه تشییع پیکر مطهر شهدا، معنویت نیز بیشتر بود.

⬅️امام جمعه مراغه به تشییع ۳۴۰ نفر طی یک روز در اصفهان اشاره کردند و افزودند: متاسفانه با فاصله گرفتن از حال و هوای جبهه و جنگ، زندگی مادی گسترش یافت.

⬅️آیت‌الله پورمحمدی ادامه دادند: برای واکسینه کردن جامعه، باید یاد و خاطره شهدا گرامی داشته شده و به برکت خون شهدا، معنویت در جامعه حاکم شود.

طراح و توسعه دهنده:

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه
وحید مروتی

آیت الله محمدتقی پورمحمدی

مراکز تحت اشراف

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه