🚨نیروی انتظامی سلاح موثر داشته باشد.

⬅️نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفتند: امروز نیروهای انتظامی کشورمان باید سلاح و ابزار موثر در اختیار داشته باشد تا زمینه برای حفظ آرامش و امنیت بیش از پیش فراهم شود.

⬅️آیت‌الله پورمحمدی روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در مراغه که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، افزودند: عوامل انتظامی در متن جامعه حضور داشته و به دلیل ارتباط مستمر با مردم کار حساسی بر عهده دارند؛ بر همین اساس سلاح موثر آنان عامل بازدارنده وقوع جرایم محسوب می‌شود.

⬅️ایشان همچنین به عوامل انتظامی شهرستان توصیه کردند که همواره امین جان، مال و ناموس مردم باشند و از امنیت کشور در شرایطی که یک عده علیه ایران اسلامی کمر همت بسته‌اند، پاسداری کنند.

⬅️امام جمعه مراغه امنیت کنونی کشورمان را در سطح منطقه نمونه خواند و آن را مرهون هدایت‌های رهبری، خون پاک شهدای گلگون‌کفن و رشادت‌های نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی عنوان کرد.

⬅️آیت‌الله پورمحمدی این را هم بیان کردند که برازنده نیست دختران و زنان بی‌حجاب بدون توجه به حضور مامور انتظامی از مقابل دیدگان آنان رد شوند و در این زمینه نیروی انتظامی و قوه قضاییه به وظیفه خودشان باید به خوبی عمل کنند.

⬅️ایشان با تاکید بر اینکه حفظ حجاب دستور قرآن است، ادامه دادند: صیانت از حجاب به لایحه و بخشنامه نیاز ندارد و انتظار می‌رود رعایت حجاب به ویژه در شهرستان‌های کوچک هرچه سریع‌تر همگانی شود تا در پیشگاه شهدا شرمنده نشویم.

طراح و توسعه دهنده:

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه
وحید مروتی

آیت الله محمدتقی پورمحمدی

مراکز تحت اشراف

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه