هر خدمتی برای رفاه کارگران قابل تقدیر است.

🔷هر خدمتی برای رفاه کارگران قابل تقدیر است. / راه اندازی دفتر خانه کارگر در مراغه یک خدمت جدید برای کارگران این منطقه بوده و از آن استقبال میشود.

⬅️آیت‌الله پورمحمدی در دیدار دبیر و تعدادی از اعضای هیات اجرایی خانه کارگر استان با اشاره به نقش کارگران در عرصه های مختلف اظهار داشتند: خداوند متعال جهان را طوری خلق کرده نه تنها همه به نوعی به همدیگر وابسته و نیازمندند بلکه مفهوم کار در تمام ابعاد آن رسوخ یافته است به گونه ای که حتی ثروتمند ترین افراد هم بدون کار دیگران قادر به هدایت زندگی خود نیستند.

⬅️امام جمعه مراغه با بیان فعالیت های کارگران در بخش های مختلف اعم از صنعت، تجارت‌، کشاورزی و خدمات خاطرنشان کردند: بدیهی است هیچ کس قادر به آن نیست که تمامی نیازهای خود را به تنهایی تامین کند برای نمونه برای ساخت ساختمان در کنار مهندس و کارشناس به کار کارگران نیازمندیم یا برای تهیه نان روزانه یا بهره مندی از محصولات کشاورزی هیچ کس به تنهایی و در کنار فعالیت های روزمره خود قادر به تامین آن نیست.

⬅️آیت‌الله پورمحمدی با اشاره به اینکه در دین اسلام توجه خاصی به کارگران شده است گفتند: درروایات اسلامی داریم که پیامبر اسلام (ص) بر دست پینه بسته کارگر بوسه زده است همچنین در روایت دیگری داریم که چنین دستی از آتش جهنم دورمی ماند.

⬅️نماینده مردم آذربایجان شرقی در خبرگان رهبری در عین حال کارگران را مظلوم ترین قشر جامعه خواندند و گفتند: با وجود نقش مهم و سازنده این قشر در جامعه ،کارگران نه تنها از حقوق مناسب بلکه از امکانات رفاهی لازم نیز برخوردار نیستند.

طراح و توسعه دهنده:

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه
وحید مروتی

آیت الله محمدتقی پورمحمدی

مراکز تحت اشراف

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه