⬅️وظیفه نیروی انتظامی در حفاظت از حدود الهی سنگین‌تر است.

⬅️نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفتند: امروزه وظیفه نیروی انتظامی به ویژه در زمینه حفاظت از حدود الهی سنگین‌تر شده است و در این زمینه نباید منتظر لایحه و بخشنامه باشند.
⬅️آیت‌الله پورمحمدی روز پنج‌شنبه در آیین عطرافشانی مزار شهدای این شهرستان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، افزودند: یکی از راهکارهای حفاظت از حدود الهی، امر به معروف و نهی از منکر است؛ ضمن توجه به اینکه این فریضه وظیفه همگانی است و به ویژه در زمینه حجاب باید همه اقشار به وظیفه شرعی خود عمل کنند.
⬅️ایشان با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی با مردم سر و کار دارد، اضافه کردند: با توجه به توطئه‌های دشمنان و جنگ ترکیبی آنان علیه کشورمان، وظایف نیروی انتظامی نیز پیچیده‌تر و دشوارتر شده است.
⬅️امام جمعه مراغه با بیان اینکه حجاب لایحه نمی‌خواهد و دستور قرآن است، به عوامل انتظامی این شهرستان توصیه کرد که در این زمینه منتظر لایحه نباشند تا در پیشگاه شهدا شرمنده نشوند.
⬅️آیت‌الله پورمحمدی این را هم بیان کرد که همه در قبال شهدا و آرمان‌های شهدا مسئول هستند و یکی از راهکارهای ادای دین نسبت به شهدا، عمل به وصیت آنان در زمینه حفاظت از حجاب است.
⬅️ایشان تاکید کردند: اهداف شهدا نباید پایمال شود و بیعت با شهدا باید با تلاش برای تحقق اهداف آنان همراه باشد.

طراح و توسعه دهنده:

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه
وحید مروتی

آیت الله محمدتقی پورمحمدی

مراکز تحت اشراف

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه