♦️جنایتکاران صهیونیستی بیمارستان‌ها را هم بمباران می‌کنند.

⬅️نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفتند: جنایتکاران رژیم جعلی اسراییل حتی بیمارستان‌های فلسطینی‌ها را هم بمباران می‌کنند و طی روزهای گذشته ۱۰ نفر از کادر بیمارستان به شهادت رسیده‌اند.

⬅️آیت‌الله پورمحمدی در خطبه دوم نماز جمعه این شهرستان افزودند: قلب انسان‌های آزاده در برابر مظلومیت کودکان و زنان فلسطینی جریحه‌دار می‌شود اما همچنان مدعیان حقوق بشر به رژیم جعلی اسراییل حق می‌دهند.

⬅️ایشان با بیان اینکه اخیرا از یک خانواده فلسطینی ۱۸ نفر شهید شده و تنها یک نفر از اعضای آن زنده مانده، ادامه دادند: پدری را تصور کنید که در برابر جنازه چهار فرزندش ایستاده است تا نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه را متوجه شوید.

⬅️ایشان با بیان اینکه حدود ۴۰۰ هزار نفر از مردم مظلوم فلسطین و غزه آواره شده‌اند، افزودند: ۷۱ خانواده فلسطینی به طور کامل شهید شده‌اند و هیچ عضوی از آنان باقی نمانده است.

⬅️نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حدود یکهزار و ۵۰۰ نفر از فلسطینی‌ها شهید شده‌اند، تصریح کردند: غزه طی شب گذشته و در عرض یک ساعت ۶ بار بمباران شد و مردم مظلوم و بی‌دفاع زیر بمباران این رژیم جعلی شب و روز ندارند.

⬅️آیت‌الله پورمحمدی به چهار هزار تن بمبی که صهیونیست‌ها بر سر مردم غزه ریخته‌اند، اشاره کرد و افزودند: بیش از ۲۵۰ کودک جان خود را از دست داده‌اند و ۴۵۰ نفر از شهدا، زنان بی‌دفاع فلسطینی هستند.

⬅️ایشان ادامه دادند: جنازه‌‎های مردم مظلوم غزه روی زمین مانده است و در حالی که آب و برق را قطع کرده‌اند، آنان حتی از غذا هم محروم هستند و این در حالی است که تعداد مجروحان به بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است.

⬅️ایشان با تاکید بر اینکه قبله اول مسلمانان در بیش از ۷۵ سال گذشته توسط این جنایتکاران اشغال شده، بیان کردند: اگر مسلمانان متحد شوند، رژیم جعلی اسراییل خود به خود محو می‌شود اما متاسفانه برخی از کشورهای اسلامی حتی با صهیونیست‌ها ارتباط برقرار می‌کنند.

⬅️امام جمعه مراغه این را هم بیان کردند که امروز مایه افتخار است که نظام مقدس جمهوری اسلامی به صورت آشکار از آرمان‌های فلسطین حمایت می‌کند.

⬅️آیت‌الله پورمحمدی خطاب به یک عده که در داخل کشور سخنان دشمنان را تکرار می‌کنند، بیان کردند: اگر مسلمان هم نیستید، آزادمرد باشید و بدانید که این رژیم جعلی ۷۵ سال بر سر مردم مظلوم فلسطین آتش ریخته است.

⬅️ایشان همچنین یاد و خاطره شهید محراب، عطاالله اشرفی اصفهانی که در سال ۱۳۶۱ و به دست منافقان به شهادت رسید را گرامی داشت و نقش عقیدتی و سیاسی ارتش را در معرفی اسلام ناب محمدی به سربازان و نیروهای رسمی بسیار برجسته خواند.

طراح و توسعه دهنده:

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه
وحید مروتی

آیت الله محمدتقی پورمحمدی

مراکز تحت اشراف

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه