خون مردم مظلوم فلسطین روی زمین نمی‌ماند.

⬅️نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با بیان اینکه کشتار کودکان بی‌گناه و زنان بی‌پناه فلسطینی طی روزهای اخیر تشدید شده است، بیان کردند: خون این مردم مظلوم روی زمین نمی‌ماند و جنایتکاران اسراییلی به سزای اعمال وحشیانه خود خواهند رسید.

⬅️آیت‌الله پورمحمدی در خطبه دوم نماز جمعه این شهرستان افزودند: بمباران بیمارستان «المعمدانی» غزه با بمب‌های آمریکایی طی روزهای اخیر، چهره واقعی رژیم جعلی اسراییل را به جهانیان نشان داد و اکنون غربی‌ها در حال تطهیر آنان هستند.

⬅️ایشان ادامه دادند: رسانه‌های غربی و برخی از سردمداران کشورهای استکباری از جمله رییس‌جمهور آمریکا با سیاه‌نمایی به دنبال این هستند که مسئولیت بمباران «المعمدانی» را از دوش این رژیم جعلی خالی کنند.

⬅️امام جمعه مراغه با تاکید بر اینکه این بمب‌ها را اخیرا آمریکا به اسراییل هدیه داده است، اضافه کردند: مدعیان حقوق بشر، کودک گریان و بی‌پناه در میان آوار خردسالانی که از ترس در یک گوشه جان باخته‌اند را می‌ببیند و همچنان از رژیم جعلی اسراییل حمایت می‌کنند.

⬅️آیت‌الله پورمحمدی با بیان اینکه کوتاهی مسلمانان در برابر شهادت صغیر و کبیر در غزه پذیرفته نیست، تصریح کردند: اکنون دیگر کمک سیاسی کفایت نمی‌کند و مسلمانان باید به صورت متحد و از طرق مختلف وارد میدان شوند.

⬅️ایشان با اشاره به اینکه جنایت‌های این رژیم جعلی بیش از ۷۵ سال سابقه دارد، افزودند: امروز وظیفه سنگینی در قبال مردم مسلمان فلسطین بر عهده داریم که یکی از آنها کمک مالی است.

⬅️عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کردند: تمام مسلمانان جهان وظیفه دارند تا به جریان مقاومت کمک کنند زیرا اکنون مسئله‌ای مهم‌تر از آن در جهان اسلام وجود ندارد.

⬅️آیت‌الله پورمحمدی به ایستادگی و مقاومت مردم غزه نیز اشاره و بیان کردند: مردم نوار غزه همچنان روی خرابه‌ها زندگی و ایستادگی می‌کنند و در سوی دیگر نیز نیروهای جریان مقاومت هنوز هم در شهرک‌های یهودی‌نشین حضور موثر دارند.

⬅️ایشان با بیان اینکه حماس بیش از ۲۰۰ نفر از سربازان و فرماندهان رژیم جعلی اسراییل را دستگیر کرده است، ادامه دادند: مردم فلسطین عملیات «طوفان‌الاقصی» را تا زمان پیروزی و آزادی قدس متوقف نخواهند کرد.

⬅️امام جمعه مراغه همچنین به برخی از مناسبت‌های هفته جاری از جمله ولادت عبدالعظیم حسنی، ولادت آقا امام حسن عسکری(ع) و شهادت حاج آقا مصطفی خمینی(ره) نیز اشاره کردند و افزودند: پس از شهادت حاج آقا مصطفی در سال ۱۳۵۶ جریان ضدطاغوتی شکل گرفت و حضرت امام خمینی (ره) شهادت فرزندشان را از الطاف خفیه الهی دانستند.

طراح و توسعه دهنده:

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه
وحید مروتی

آیت الله محمدتقی پورمحمدی

مراکز تحت اشراف

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه