همایش «همدلی با کودکان غزه»

⬅️نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه در جمع این دانش‌آموزان گفتند: ارزش امنیت با دیگر داشته‌ها قابل مقایسه نیست اما هم سن و سالان شما دانش‌آموزان ایرانی در غزه از این نعمت محروم هستند.

⬅️آیت‌الله پورمحمدی افزودند: کودکان صغیر فلسطینی نه تنها در روزهای اخیر بلکه در ۷۵ سال گذشته توسط همین رژیم جعلی به خاک و خون کشیده شده‌اند و اکنون در بدترین شرایط به سر می‌برند.

⬅️ایشان ادامه دادند: رژیم جعلی اسراییل که از رودررویی زمینی با رزمندگان مقاومت واهمه دارد، به کودک‌کشی روی آورده است و کودکان بی‌پناهی که همه کس و کارشان را از دست داده‌اند، اکنون از ترس آتش و انفجار، جان خودشان را مظلومانه از دست می‌دهند.

⬅️امام جمعه مراغه افزودند: آمریکا همانطور که امروز به اسراییل اسلحه می‌دهد و در قتل‌عام کودکان غزه با صهیونیست‌ها شریک است، در دوران دفاع مقدس هم از بعثی‌ها حمایت کرد و اگر لازم باشد، برای کشتار کودکان کشورمان هم تسلیحات هدیه می‌دهد.

⬅️امام جمعه مراغه گفتند: اسراییل همانطور که در قتل عام کودکان غزه شریک جرم رژیم جعلی اسراییل است، اگر نیاز باشد برای کشتار کودکان ایرانی هم تسلیحات هدیه می‌دهد

طراح و توسعه دهنده:

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه
وحید مروتی

آیت الله محمدتقی پورمحمدی

مراکز تحت اشراف

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه