جهان اسلام بیش از پیش به علوم قرآنی نیاز دارد.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفتند: امروز جهان اسلام بیشتر از هر زمان دیگری به معارف و علوم قرآنی نیاز دارد و دانشکده‌های علوم قرآنی کشور در این زمینه از اهمیت ویژه برخوردار هستند.

آیت‌الله پورمحمدی در آیین آغاز سال تحصیلی جدید در تنها دانشکده علوم قرآنی آذربایجان‌شرقی که در مراغه قرار دارد، افزودند: دانشجویان این دانشکده نیز باید ضمن آشنایی با علوم قرآنی، در ترویج معارف قرآنی و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تلاش کنند.

⬅️ایشان به ورود ۵۰ دانشجوی جدید به این دانشکده اشاره کردند و افزودند: دانشجویان علوم قرآنی با تلاش و پشتکار می‌توانند به دانشمندان و مفسران فردای جهان اسلام تبدیل شوند و باید اهداف متعالی را دنبال کنند.

⬅️امام جمعه مراغه همچنین با تاکید بر اینکه قرآن مجید کتاب سعادت و خوشبختی بشریت است، اضافه کردند: در این کتاب آسمانی هر آنچه برای یک زندگی سعادتمند نیاز است، وجود دارد.

⬅️آیت‌الله پورمحمدی به برخی از آموزه‌های قرآنی از جمله ایثار و شهادت اشاره کردند و ادامه دادند: مسلمانان جهان و به ویژه مردم مظلوم فلسطین با تکیه بر همین آموزه در برابر استکبار جهانی می‌ایستند.

⬅️ایشان افزودند: کسب معارف قرآنی در سیر و سلوک نیز بسیار راهگشاست و این کتاب آسمانی حیات طیب دارد.

طراح و توسعه دهنده:

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه
وحید مروتی

آیت الله محمدتقی پورمحمدی

مراکز تحت اشراف

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه