نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه در راهپیمایی 13 آبان

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه روز شنبه در سخنرانی پایانی این راهپیمایی گفتند: ۱۳ آبان مصادف با سه رویداد تاریخی شامل تبعید حضرت امام (ره) به دلیل اعتراض به کاپیتولاسیون، کشتار دانش‌آموزان در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ است.

آیت‌الله پورمحمدی افزودند: صبح روز ۱۳ آبان ۱۳۵۷ دانش‌آموزان تهرانی به نشانه اعتراض در محوطه دانشگاه تهران جمع شده بودند که مورد هدف مأموران طاغوتی قرار گرفته و شهید شدند تا ۱۳ آبان به عنوان روز دانش‌آموز در تاریخ ماندگار شود.

⬅️ایشان با بیان اینکه اکنون دانش‌آموزان غزه به جای تحصیل در ناامنی به سر می‌برند، تصریح کردند: آنان بر اثر بمباران رژیم جعلی صهیونیستی در حالی مظلومانه به شهادت می‌رسند که مسلح نیستند و هیچ تقصیری ندارند.

⬅️آیت‌الله پورمحمدی افزودند: اسراییل برخلاف تمام قوانین بین‌المللی مدارس، دانشگاه‌ها و حتی بیمارستان‌ها را هم بمباران می‌کند و با این وجود جوانان و نوجوانان غزه واهمه‌ای از صهیونیست‌ها ندارند و با جسارت مقاومت می‌کنند.

⬅️ایشان از دانش‌آموزان کشورمان خواست تا قدر امنیت را بدانند و از این فرصت برای توانمندسازی خودشان بهره بگیرند و از امنیت‌آفرینان و در راس آنان از مقام معظم رهبری حمایت کنند.

⬅️عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کردند: جبهه مقاومت امروز در اقتدار کامل به سر می‌برد و دیروز بیش از چهار میلیون نفر در سطح دنیا سخنان سیدحسن نصرالله را از طریق رسانه‌ها شنیدند.

⬅️آیت‌الله پورمحمدی با بیان اینکه حتی وزیر امور خارجه آمریکا هم سخنرانی روز گذشته سیدحسن نصرالله را انتظار می‌کشید، تصریح کردند: آمریکایی‌ها پس از این سخنرانی از حزب‌الله خواستند اقدامی نکند تا درگیری گسترش نیابد.

⬅️ایشان این را هم بیان کردند که آمریکا با تجهیز اسراییل و پشتیبانی مالی از این رژیم جعلی به جنگ در غزه دامن زده است.

طراح و توسعه دهنده:

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه
وحید مروتی

آیت الله محمدتقی پورمحمدی

مراکز تحت اشراف

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه