مقامات ترکیه

مقامات ترکیه از مداخله در مسائل کشورهای همسایه خودداری نمایند .

آیت الله پورمحمدی عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه در خطبه های نماز عبادی،سیاسی جمعه شهرستان مراغه که در مسجد جامع این شهر برگزار گردید ؛ گفتند : مقامات ترکیه از مداخله در مسائل کشورهای همسایه خودداری نمایند .

ایشان تاکید کردند : اقدامات و تحرکات این کشور با گفتگو های انجام گرفته ترکیه با روسیه و ایران پیرامون سوریه  منافات دارد .

عضو خبرگان رهبری افزود : مقامات ترکیه از دخالت در مسائل همسایگان خودداری نموده و به حل مسائل امنیتی و اقتصادی خود که گریبانگیر مردم شده بپردازند .

آیت الله پورمحمدی در ادامه با تقدیر از رشادتها و غیور مردیهای دلیر مردان جمهوری اسلامی ایران ، عراق ، حزب الله لبنان و افغانستان در مقابل تکفیری ها و داعشی ها افزودند : تمام این پیروزی ها به لطف خداوند متعال و هدایتهای رهبر معظم انقلاب به ثمر نشسته است .

امام جمعه مراغه ابراز داشتند ، این مهارت و دانش رزمی که سربازان امام زمان (عج) در سوریه و عراق به کار میبرند برگرفته از تجربیاتی هست که از زمان هشت سال دفاع مقدس و با تکیه بر دانش بومی به وجود آمده ، و لذا در آزادی حلب شاهد شهدای به مراتب کمتر از آزادی خرمشهر هستیم ، با اینکه آزادی حلب کمتر از آزادی خرمشهر نیست .

آیت الله پورمحمدی ضمن تشکر از کمک های انجام گرفته برای مدافعان حرم و ملت سوریه  گفتند : با توجه به مشکلات بسیار زیاد این مردم ستم دیده ؛ نمازگزاران و مردم شهید پرور را به یاری رساندن بیشتر دعوت نمودند .

 

 

 

طراح و توسعه دهنده:

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه
وحید مروتی

آیت الله محمدتقی پورمحمدی

مراکز تحت اشراف

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه