ترکیه نباید در جهت تحقق اهداف دشمنان اسلام در منطقه حرکت کند

آیت الله ‘محمدتقی پورمحمدی’، در خطبه های نماز جمعه مراغه با اشاره به اینکه برخی از اقدام های ترکیه در چارچوب تحقق اهداف دشمنان اسلام است، افزود: با این اقدام ها دشمنان اسلام می توانند گستاخ تر از گذشته در منطقه حضور یابند.

وی ادامه داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی با ایجاد تنش در میان سوریه و ترکیه و دولت های اسلامی می خواهند به اهداف خود برسند.

امام جمعه مراغه با اشاره به تظاهرات مردم اردن، اظهار کرد: این حرکت ها در چارچوب جنبش کشورهای اسلامی علیه دیکتاتورها صورت می گیرد.

آیت الله پورمحمدی، با بیان اینکه هم اکنون دولت های اسلامی در کشورهای منطقه در حال ایجاد است، اضافه کرد: جنبش بیداری اسلامی از مهمترین موفقیت امت اسلام در برابر استکبار و دست نشانده های آن است.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به فرمایش های رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران مبنی بر افزایش جمعیت کشور اظهار کرد: در دهه ۷۰ سیاست کشور در چارچوب تحقق شعار ‘فرزند کمتر، زندگی بهتر’ بود تا فرزندان سالمی به دنیا بیایند.

وی ادامه داد: هم اکنون جمعیت رو به پیری بوده و با ادامه این روند نمی توان توسعه کشور را طبق آرمان های انقلاب اسلامی ایران پیش برد.

آیت الله پورمحمدی، خاطرنشان کرد: برای اجرای این سیاست باید تمام امکانات و زمینه های رفاهی مردم برای زمان آینده از هم اکنون توسط نظام و دولت پیش بینی شود.

طراح و توسعه دهنده:

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه
وحید مروتی

آیت الله محمدتقی پورمحمدی

مراکز تحت اشراف

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه