مقاومت های مردمی در جهان از آثار و برکات انقلاب اسلامی ایران است.

مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) با حضور آیت الله پورمحمدی عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه ، مسئولان ، فرماندهان نظامی و انتظامی و آحاد مردم  برگزار گردید.

در این مراسم آیت الله پورمحمدی با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی که با رهبری امام خمینی (ره) و ایثار و فداکاری علمای مبارز و دانشگاهیان و جانبازی جوانان این مرز و بوم  به پیروزی رسید ، گفتند : یکی از ثمرات انقلاب اسلامی ایران دمیدن روح مقاومت در مردم مظلوم جهان میباشد که تبلور آن را در حزب الله لبنان در برابر متجاوزین صهیونیستی مشاهده میکنیم.

ایشان ادامه دادند : رژیم پهلوی سر تا پا در فساد غوطه ور بوده و غلام حلقه به گوش امریکا بود که امام با بیان و قلم نافذ خود نقشه های آنان را به هم زد و نظام حامی مظلومان و مستضعفین تاسیس کردکه از برکت این نظام است که مردم سالاری دینی حاکم بوده و  مردم  میتوانند به طور آزادانه رای داده و کاندیدای مورد نظرشان را انتخاب نمایند که نمونه آن را در انتخابات اخبر ریاست جمهوری و شورا ها و مجلس مشاهده کردیم.

عضو خبرگان رهبری افزودند : جایگاه و نقش امام خامنه ای مد ظله العالی همان جایگاه و نقش رهبر کبیر انقلاب میباشد که انشاا… این پرچم را به دست امام زمان (عج) تحویل دهند.

در پایان این مراسم نماز ظهر و عصر به امامت آیت الله پورمحمدی اقامه شد.

طراح و توسعه دهنده:

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه
وحید مروتی

آیت الله محمدتقی پورمحمدی

مراکز تحت اشراف

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه