نماز جمعه ۰۲ تیر ماه ۹۶

رژیم غاصب صهیونیستی با اتحاد امت اسلامی نابودشدنی است.

آیت الله پورمحمدی عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به حضور ملت ایران و مردم کشورهای مختلف در راهپیمایی روز قدس گفتند: این غده سرطانی و چرکین با تلاش ملت ایران و اتحاد امت اسلامی نابود شدنی و در شرف اضمحلال است.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی افزودند: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و راهپیمایی روز قدس، روح تازه ای در کالبد مردم منطقه به ویژه مردم مظلوم فلسطین دمیده شده و رژیم صهونیستی در حال نابودی است.
ایشان ادامه دادند: اکنون به برکت نظام و انقلاب اسلامی، مردم آزاده سراسر دنیا و در کشورهای مختلف همگام با ملت ایران و امت اسلامی، تظاهرات و راهپیمایی روز قدس در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار می شود.
ایشان اضافه کردند: غده سرطانی صهیونیسم با مساعدت و حمایت کشورهای غربی و آمریکا ۶۹ سال به مردم مظلوم فلسطین ظلم کرده و مرتکب جنایات بسیاری در این کشور و لبنان شده است.
عضو خبرگان رهبری با اشاره به هدف قرار دادن مقر تروریست های داعشی در سوریه توسط موشک های سپاه گفتند:حرکت اخیر سپاه در هدف قرار دادن این گروه تروریستی در پاسخ و انتقام خون شهادت حوادث تروریستی اخیر کشورمان، لرزه بر اندام رژیم صهونیستی انداخته است.
امام جمعه مراغه افزودند: باید از سپاه و عزیزانی که نگذاشتند خون این شهدا بر زمین بماند و از عاملان آن انتقام گرفته اند تقدیر و تشکر شود زیرا که این امر هشداری به رژیم صهونیستی، آمریکا و حامیان منطقه ای گروه های تروریستی و تکفیری است.
ایشان با اشاره به راهپیمایی باشکوه روز قدس ادامه دادند: حضور آحاد مردم به صورت گسترده در این روز با توجه به تحرکات اخیر تروریستی گروه های تکفیری و حامیان آن در منطقه بسیار مهم و ارزشمند است.
ایشان با اشاره به فرارسیدن هفتم تیر سالروز شهدات شهید بهشتی و یاران امام و هفته قوه قضائیه اضافه کردند: این شخصیت بزرگ معمار قوه قضائیه و نقش مهمی در تصویب قانون اساسی و تحکیم اصل ولایت فقیه در نظام اسلامی بود.

طراح و توسعه دهنده:

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه
وحید مروتی

آیت الله محمدتقی پورمحمدی

مراکز تحت اشراف

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه