مسائل اقتصادی، حفظ وحدت و استکبار ستیزی به عنوان تاکیدات رهبری در اولویت مسئولان باشد.

آیت الله پورمحمدی عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در آیین تنفیذ حکم ریاست جمهوری گفتند: مسائل اقتصادی، حفظ وحدت و استکبار ستیزی به عنوان تاکیدات رهبری در این راستا باید در اولویت اول مسئولان دولت باشد.
ایشان افزودند: بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، مسائل اقتصادی و معیشتی جامعه توسط مسئولان مورد اهتمام قرار گیرد.
ایشان ادامه دادند: انسجام و وحدت بین دولت و ملت برای تمامی آحاد جامعه حتی کسانی که به دولت جدید رای داده یا نداده باشند به عنوان خلق کنندگان حماسه عظیم مردمی در انتخابات ۹۶، مورد توجه قرار گیرد.
ایشان اضافه کردند: برای حفظ اتحاد ملی در برابر تهدیدات دشمنان و سوء استفاده بدخواهان نظام و کشور، مواظب باشیم که حرفی گفته نشود که موجب لطمه وارد آمدن به وحدت ملی شود.
خطیب جمعه مراغه با تاکید بر لزوم حفظ روحیه استکبارستیزی به عنوان یکی از اصول و اولویت های مورد تاکید رهبری گفتند: باید با دنیا ارتباط قوی داشته باشیم لیکن همه ما مخالف ارتباط با دولت ها و کشورهایی هستیم که درصدد تسلط و ضربه زدن به کشورمان هستند.
آیت الله پورمحمدی افزودند: همه آحاد مردم و مسئولان باید برای موفقیت دولت همکاری و همراهی کنند زیرا که موفقیت آن در طرح ها و برنامه ریزی ها، موفقیت تمام ملت است.
ایشان با اشاره به سالروز حقوق بشر و کرامت انسانی ادامه دادند: مدعیان دروغین حقوق بشر در حالی کشورمان را به نقض حقوق بشر متهم می کنند که چشم خود را به نقض آن در کشورهایی چون عربستان بسته اند و دلیل آن همراهی و تبعیت محض آن از استکبار و آمریکاست.
ایشان اضافه کردند: حقوق بشر واقعی را باید در حقوق اسلامی، کلام نبوی، نهج البلاغه و سخنان و احادیث ائمه معصومین (ع) جستجو کرد.
ایشان با اشاره به سالروز شهادت آیت الله شیخ فض الله نوری گفتند: این مجاهد عالم به دلیل تاکید بر مشروطه مطابق با شرع اسلام به شهادت رسید در حالی که حاضر به تبعیت از کشورهای بیگانه شرق و غرب نشد.

طراح و توسعه دهنده:

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه
وحید مروتی

آیت الله محمدتقی پورمحمدی

مراکز تحت اشراف

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه