نماز جمعه ۱۸ بهمن ماه ۹۸

⬅️عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه شرکت در انتخابات را یک وظیفه دانستند و گفتند: حضور گسترده و مشارکت بالای مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، با توجه به شرایط منطقه‌ای و جهانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید به این وظیفه مهم خود عمل کنیم.

⬅️آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزودند: رای دادن در مرحله نخست وظیفه ماست و در مرحله بعدی است که باید به دنبال انتخاب کاندیدا و شخص اصلح با عملکرد و کارنامه درخشان باشیم.

⬅️ایشان مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را از اصلی ترین وظایف مردم در این انتخابات و شرایط حساس کنونی عنوان کردند و گفتند: کاندیداها نباید با تخریب یکدیگر به دنبال جلب اعتماد مردم باشند و باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

⬅️آیت الله پور محمدی گفتند: در نشست های انتخاباتی نباید نامزدها به یکدیگر توهین و همدیگر را تخریب کنند و رعایت اخلاق انتخاباتی یکی از لزوم اصلی برگزاری انتخابات با شکوه است.

⬅️ایشان در ادامه به برکات انقلاب اسلامی اشاره کردند و گفتند: برکات انقلاب اسلامی بسیار است و اگر در این خصوص چند ده هزار کتاب نوشته و چاپ شود و تمام رسانه ها به آن بپردازند باز هم کم است.

⬅️امام جمعه مراغه گفتند: بزرگترین و مهمترین ثمره انقلاب اسلامی ایران استقلال و مستقل بودن است که این یک مورد می تواند اصلی ترین سرمایه انقلاب اسلامی باشد.

⬅️آیت الله پورمحمدی خاطرنشان کردند: قبل از انقلاب کفار و آمریکایی ها ببر کشور مسلط بودند و اما امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران شاهد همراهی بسیاری از کشورها و مردم آزادی خواه دنیا با انقلاب اسلامی هستیم.

⬅️ایشان گفتند: بایستی قدردان انقلاب اسلامی و این نعمت بزرگ باشیم و با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال از انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام و جواب داندان شکنی به دشمنان جمهوری اسلامی ایران بدهیم.

طراح و توسعه دهنده:

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه
وحید مروتی

آیت الله محمدتقی پورمحمدی

مراکز تحت اشراف

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه