🇮🇷 استقلال مهم‌ترین دستاورد انقلاب و نظام اسلامی است.

⬅️عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با تاکید بر لزوم صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی به عنوان رسالتی همگانی گفتند: استقلال، مهم‌ترین دستاورد انقلاب و نظام اسلامی است.

⬅️آیت الله محمدتقی پورمحمدی روز سه نشنبه در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن مراغه افزودند: در زمان حکومت پهلوی، بیگانگان و آمریکایی ها در تمامی امور از جمله نیروهای مسلح و مسائل داخلی دخالت می کردند.

⬅️ایشان ادامه دادند: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خط بطلانی بر وابستگی های کشورمان به قدرت ها و کشورهای غربی و شرقی بود که به واسطه خون شهدای انقلاب اسلامی و زحمات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) محقق شد.

⬅️پورمحمدی اضافه کردند: پس از گذشت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران اسلامی ادامه دهنده خون شهدا بوده و پشتیبان و حامی ولایت فقیه و نظام اسلامی هستند.

⬅️ایشان با بیان اینکه شهدا تمامی نعمات الهی خود را در راه رضایت خداوند فدا کردند گفتند: خون شهدای انقلاب اسلامی، ملت ایران را در برابر طاغوت و سرسپردگان بیگانگان را به پیروزی رساند.

⬅️امام جمعه مراغه افزودند: اکنون نیز ولی فقیه عادل و خلف برحق امام راحل و رهبر معظم انقلاب، هدایت جامعه و میهن اسلامی را برعهده داشته و همه آحاد ملت و مسوولان گوش به فرمان ایشان دارند.

⬅️ آیت‌الله پورمحمدی ادامه دادند: با وجود برخی مشکلات و وقوع برخی تخلفات توسط افراد معدودی در کشور، وضعیت فعلی کشورمان با زمان طاغوت و رژیم ستمشاهی زمین تا آسمان متفاوت است.

⬅️ایشان اضافه کردند: امنیت موجود در ایران اسلامی بیشتر از کشورهای غربی و آمریکا بوده و این امر در سایه مجاهدت شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بوده است.

⬅️ایشان با تاکید بر لزوم شرکت حداکثری مردم در انتخابات افزودند: در انتخابات پیش رو کاری نکنیم که دشمن شاد شود زیرا که دشمن منتظر مشارکت پایین ملت در پای صندوق های رای است.

طراح و توسعه دهنده:

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه
وحید مروتی

آیت الله محمدتقی پورمحمدی

مراکز تحت اشراف

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه