نماز جمعه ۲۶ بهمن ماه ۹۸

⬅️نمایندگان مجلس به وظایف نظارتی خود به صورت جدی عمل کنند.

⬅️عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با تاکید بر لزوم توجه نمایندگان خانه ملت به مطالبات جامعه گفتند: نمایندگان مجلس به وظایف نظارتی خود باید به صورت جدی عمل کنند.

⬅️آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزودند: متاسفانه مجلس تاکنون به وظیفه نظارتی خود در قبال مسائل کشور و مشکلات موجود عمل نکرده و این امر زمینه ساز بروز سوء استفاده ها شده است.

⬅️ایشان ادامه دادند: نمایندگان مجلس به جای دخالت در سایر حوزه ها از جمله دخالت در کارهای قوه مجریه، به رسالت های ذاتی خود عمل کنند.

⬅️ایشان با اشاره به ویژگی های یک نماینده متعهد اضافه کردند: نماینده ای که نتواند مطالبات مردم را پیگیری کند، به درد وکالت جامعه نخواهد خورد.

⬅️خطیب جمعه مراغه گفتند: نماینده مجلس نباید منافع شخصی و جناحی خود را به منافع عمومی مردم ترجیح داده و فقط پیگیر خواسته های خود از وزرا و مسئولان باشد.

⬅️آیت الله پورمحمدی افزودند: منتخبان مردم در خانه ملت، نباید از جایگاه و مسند خود سو استفاده کرده و از موکلان و مردم جامعه خود غافل شوند.

⬅️ایشان ادامه دادند: در انتخاب نماینده اصلح نیز، آحاد مردم وابستگی های فامیلی، منافع جناحی و شخصی را ملاک انتخاب خود قرار ندهند.

⬅️ایشان اضافه کردند: نماینده مجلس نیز در عمل به وظایف خود، نباید منت بر مردم بگذارد که این شایسته نمایندگی نیست.

⬅️ایشان با اشاره به سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر نیز افزودند: این بانوی بزرگ اسلام، الگوی بانوان و مادران در طول تاریخ بوده و زنان جامعه اسلامی نیز باید با تاسی از آن حضرت از تجمل و تحمیل هزینه های اضافی بر خانواده خود پرهیز کنند.

طراح و توسعه دهنده:

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه
وحید مروتی

آیت الله محمدتقی پورمحمدی

مراکز تحت اشراف

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه