🆘 مردم در مقابله با کرونا با بهداشت و درمان همکاری کنند.

⬅️عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفتند: همکاری مردم با سیاست‌ها و اقدامات مجموعه بهداشت و درمان در مقابله با کرونا یکی از موثرترین راه‌ها در کاهش و پیشگیری از این بیماری است.

⬅️آیت الله محمدتقی پورمحمدی در دیدار با رییس و معاونان و برخی از کارکنان دانشکده علوم پزشکی مراغه اظهار داشتند: همکاری تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان برای مقابله با کرونا ضروری است و در این میان نقش خود مردم غیر قابل انکار است.

⬅️ایشان گفتند: ورود مردم در تمامی مشکلات و حوزه ها موجب حل و رفع آن شده است که امیدواریم مردم در این موضوع نیز به توصیه های بهداشتی ارائه شده از سوی بهداشت و درمان توجه کنند تا شاهد ریشه کنی این بیماری باشیم.

⬅️ایشان با تاکید بر جدیت دانشکده علوم پزشکی مراغه در پیگیری موارد بیماری کرونا ویروس گفتند: دانشکده علوم پزشکی مراغه باید جو روانی حاکم بر جامعه را در خصوص بیماری کرونا ویروس کنترل و اطمینان خاطر مردم در این خصوص را در اولویت خود قرار دهد.

⬅️ایشان به برگزاری نماز جمعه این هفته در شهرستان اشاره کردند و گفتند: برای نمازگزاران مراغه ای جهت حضور در نماز جمعه، به همراه داشتن مهر، سجاده و پلاستیک برای کفش ها در راستای جلوگیری از انتشار بیماری های ویروسی توصیه می شود.

طراح و توسعه دهنده:

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه
وحید مروتی

آیت الله محمدتقی پورمحمدی

مراکز تحت اشراف

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه