درس آزادگی اباعبدالله(ع) برای بشریت/ شهدای ما در زمره‌ی عاشوراییان بودند.

⬅️امام جمعه مراغه گفتند: سخاوت، ایثار، فداکاری، صبر و بردباری سیدالشهدا(ع) بر کسی پوشیده نیست، به طور کل می‌توان گفت، امام حسین(ع) تمامی خصوصیات مثبت را یکجا در اختیار داشتند.

⬅️آیت‌الله پورمحمدی نماینده استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با تبریک سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفتند: این روز را باید به همه تمامی پاسداران انقلاب اسلامی، پاسداران عقیده و علم، پاسداران فرهنگی و نظامی و سیاسی، تبریک گفت.

⬅️ایشان با اشاره به ویژگی‌های برجسته اباعبدالله الحسین(ع) افزودند: صفات عالیه‌ای در آن حضرت وجود داشت که در هر انسان دیگری باشد بدون شک او را تبدیل به یک انسان کاملی خواهد کرد، عبادت آن حضرت چنان برجسته بود که در شب عاشورا از دشمن برای عبادت و رار و نیاز با پروردگار مهلت گرفت، سخاوت، ایثار، فداکاری، صبر و بردباری سیدالشهدا(ع) بر کسی پوشیده نیست، به طور کل می‌توان گفت، امام حسین(ع) تمامی خصوصیات مثبت را یکجا در اختیار داشت.

⬅️امام جمعه مراغه تصریح کردند: امام حسین(ع) مظهر آزادگی و جوانمردی بود حتی به دشمنان خود خطاب کرد اگر دین ندارید لااقل آزاد مرد بمانید، امام حتی در آخرین لحظات زندگی با برکت خود درس حریت و آزادگی به جهانیان داد، هرکسی در طول تاریخ از اباعبدالله(ع) الهام گرفته، سعادتمند و پیروز گشته است.

⬅️آیت‌الله پورمحمدی، پاسداران را ادامه دهندگان راه امام حسین(ع) دانست و عنوان کردند: برخی انسان‌ها، هستند که در عین حال که وجودشان مایه برکت است خونشان نیز مایه سربلندی انقلاب و اسلام است، شهدای ما از جمله همین دسته‌اند. شهید همت، زین‌الدین، شهیدان باکری، کاظمی و در این اواخر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، نشان دادند که در مسیر حق و حقیقت قرار گرفته‌اند.

⬅️نماینده استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری ادامه دادند: شهید سلیمانی هم خودش مایه برکت بود و هم خونش اقتدار و عظمت نظام اسلامی را نشان داد، تشییع میلیونی پیکر او  حتی دشمنان را به شگفتی وا داشت، اثرات خون این شهید تا ابد ادامه خواهد داشت و باعث سرنگونی نظام کفر و استکبار خواهد شد.

⬅️امام جمعه مراغه گفتند: در همین بحث مبارزه با ویروس کرونا شاهد هستیم که پاسداران سپاهی در کنار سایر نهادهای مختلف حسب امر فرماندهی کل قوا به میدان آمدند، ان‌شاالله با همکاری مردم و جان برکفان پاسدار این ویروس مهلک از سر ملت ایران و تمام بشریت به در خواهد شد.

طراح و توسعه دهنده:

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه
وحید مروتی

آیت الله محمدتقی پورمحمدی

مراکز تحت اشراف

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه