مشارکت انتخاباتی ضریب امنیت کشور را ارتقا می‌دهد.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری طی ۱۱ اسفند سال جاری اجرا می‌شود، بیان کردند: اولویت در این انتخابات مشارکت است زیرا ضریب امنیت کشور را ارتقا می‌دهد.

آیت‌الله پورمحمدی در خطبه دوم نماز جمعه این شهرستان افزودند: مشکلات معیشتی کشور نیز تنها در سایه مشارکت انتخاباتی حل می‌شود و حضور نیافتن در پای صندوق رای در حقیقت فرصت دادن به دشمنان کشورمان است.

ایشان خطاب به یک عده از جوانان که مشارکت انتخاباتی را کم‌اثر تلقی می‌کنند، افزودند: امنیت امروز کشورمان در سایه همین پایگاه قوی نظام و انتخابات گذشته حاصل شده است.

ایشان از مردمانی که نسبت به مشارکت در انتخابات تردید دارند، خواست تا دشمنان را شاد نکنند و در مرحله دوم به فکر انتخاب اصلح باشند زیرا انتخاب نامزدهای اصلح، زمینه را برای حل مشکلات بیش از پیش فراهم می‌کند.

ایشان به طرفداران نامزدهای انتخابات نیز بیان کردند: به خاطر یک فرد، خودتان را جهنمی نکنید زیرا تمام افرادی که از سوی شورای نگهبان تایید می‌شوند، محترم هستند.

⬅️ایشان همچنین به جنایت‌های اخیر اسراییل در یمن و غزه اشاره و بیان کردند: یمن با قوت در برابر صهیونیست‌ها ایستاده و اعلام کرده است تا زمانی که اسراییل مردم مظلوم غزه را به شهات می‌رساند، اجازه نخواهند داد تا کشتی‌های اعزامی به اسراییل از باب‌المندب به سلامت عبور کنند.

⬅️ایشان به شکایت آفریقای جنوبی از جنایت‌های اسراییل هم اشاره و بیان کردند: در حالی که برخی از کشورهای اسلامی امروز در قبال غزه بی‌تفاوت هستند، آفریقای جنوبی علیه نسل‌کشی اسراییل شکایت کرده که امیدواریم دادگاه لاهه حکم قاطع برای آن صادر کند.

⬅️ایشان همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالروز وفات شیرزن کربلا حضرت زینب(س)، بیان کردند: ایشان که از فاطمه زهرا(س) درس گرفته بود، در اوج بلا خطبه‌ای قرائت کرد که سخنرانی‌های امیرالمومنین(ع) تداعی شد.

⬅️ایشان با بیان اینکه حضرت زینب(س) برای زنان کوفه قرآن را تفسیر می‌کردند، اضافه کردند: نوافل حضرت زینب(س) هیچگاه ترک نشد و به معنای واقعی کلمه عالمه غیرمعلمه بود.

طراح و توسعه دهنده:

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه
وحید مروتی

آیت الله محمدتقی پورمحمدی

مراکز تحت اشراف

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه