آموزش و پرورش خانواده ای به پهنای ایران است.

آیت الله  پور محمدی امام جمعه شهرستان ویژه مراغه در مراسم تجلیل از بازنشستگان اداره آموزش و پرورش مراغه با اشاره به اینکه بازنشستگی در افراد فرهیخته و با تجربه و دانشمند معنا ندارد افزود: بازنشستگان اندوخته های زیادی دارند که اگر روی هم جمع شوند قابل استفاده خواهد بود. چنانکه علمای ما از جمله شهید مطهری بازنشستگی نداشت.
وی خواستار توجه ویژه دولت و مجلس به بازنشستگان شده وگفت: حقوق بازنشستگی کفاف زندگی بازنشستگان را نمیکند.امام جمه مراغه با بیان اینکه ما هر چه داریم از آموزش و پرورش داریم افزود هر کسی اعم از دانشمند و پزشک و مهندس و طلبه به هر جایی رسیده است آغازش از آموزش و پرورش بوده است و آموزش و پرورش خانواده ای به پهنای ایران است.
آبت الله پور محمدی خاطر نشان شد از معلم باید درس اخلاق، کوشش، عبادت و معنویت بگیریم و چه زیبا سالروز شهادت شهید مطهری به عنوان روز معلم انتخاب شده است.
وی  به ویژگی های منحصر به فرد شهید مطهری از جمله تفکر ، تدبر ، مطالعه ، عبادت، انس با قرآن و پشتکار وی اشاره کرده و افزود: یکی از ویژگی های بارز شهید مطهری نظم وی در مقابل اموراتش بود زیرا که نظم توسعه می آورد و یکی از وصایای حضرت علی ( ع ) به فرزند خود در آخرین لحظات زندگی اش بود.

طراح و توسعه دهنده:

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه
وحید مروتی

آیت الله محمدتقی پورمحمدی

مراکز تحت اشراف

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه