امانتداری برای انقلاب اسلامی مهمترین ویژگی آیت الله مهدوی کنی بود

آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه این شهر با تسلیت رحلت آیت الله مهدوی کنی (ره) به مردم ایران اسلامی افزود: ایشان یک شخصیت علمی، اخلاقی و سیاسی بودند که طی حیات خود خدمات ارزنده ای را به انقلاب اسلامی کردند.

وی امانت داری برای انقلاب اسلامی را از مهمترین ویژگی های ایشان نام برد و اظهار کرد: این خصلت ایشان طوری بوده که امام راحل از قبل از پیروزی انقلاب ایشان را برای هدایت مردم سهیم دانسته و در وصیت نامه عبادی و سیاسی خود بر این مساله تاکید کرده اند.

امام جمعه مراغه خاطر نشان کرد: این عالم ربانی در جایگاه علم اسلامی و سیاست توانسته در عرصه های مختلف نقش خود را به خوبی ایفا و در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی تاثیر گذار باشد.

آیت الله  پورمحمدی همچنین با اشاره به صدور حکم برای اعدام شیخ نمر توسط رژیم آل سعود گفت: مقابله با رژیم آل سعود در برابر کشتار شیعیان بحرین و ایستادگی در برابر سیاست های این رژیم علیه اهل بیت (ع) از مهمترین دلایل صدور این حکم است.

وی اظهار کرد: با وجود اینکه شهادت در راه اسلام افتخاری برای هر مسلمان است، اما اگر رژیم آل سعود این اشتباه را مرتکب شود بدون شک تنفر مسلمانان را به خود جلب می کند.

طراح و توسعه دهنده:

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه
وحید مروتی

آیت الله محمدتقی پورمحمدی

مراکز تحت اشراف

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه