نامه جامعه روحانیت مبارز درتایید شایستگی علمی وسیاسی آیت الله پورمحمدی

مردم ایران هرلحظه آماده دفاع از اهل بیت (ع) هستند

آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه برخی از رسانه از حضور فرمانده قدس سپاه در عراق برای مقابله با گروهک تکفیری داعش خبر می دهند، افزود: مردم ایران آمادگی دارند در صورت صلاحدید رهبر معظم انقلاب و نیروهای امنیتی از حرم اهل بیت (ع) دفاع و جان خود را نثار کنند.

وی اظهارکرد: آموزه ها و سبک زندگی اهل بیت (ع) مهمترین نقطه قوت انقلاب اسلامی بوده که با رهبری های داهیانه امام خمینی (ع) به ثمر نشست و مردم همچنان پایبند این آموزه ها هستند.

امام جمعه مراغه با اشاره به نهضت عاشورا و اهداف امام حسین (ع) از این قیام ادامه داد: سالار شهیدان دست به این قیام زدند که اعتلای امر به معروف و نهی از منکر نماد بارز آن بود.

آیت الله پورمحمدی افزود: شیعیان باید با تبعیت از این امام این واجب فراموش شده را در جامعه نهادینه کرده و در عزاداری های خود خالصانه در این راه قدم بردارند.

وی با اشاره به همزمانی ۱۳ آبان ماه با روز عاشورا گفت: این روز یادآور دستگیری و تبعید معمار کبیر انقلاب اسلامی، سالروز شهادت دانش آموزان به دست دژخیمان پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

آیت الله پورمحمدی شهید دانش آموز حسین فهمیده را ادامه دهنده راه جناب قاسم (ع) عنوان کرد و افزود: این رهبر ۱۳ ساله توانست از اهل بیت (ع) الهام گرفته و در راه آرمان های اسلامی تبدیل به یک قهرمان ابدی شود.

خطیب جمعه مراغه ممانعت از ورود مردم فلسطین به مسجد الاقصی را توطئه دیگر رژیم صهیونیستی برای ادامه جنایت های خود عنوان کرد و گفت: این مساله خشم مسلمانان را بر انگیخته است.

آیت الله پورمحمدی افزود: رفت و آمد به این مکان مقدس حق همه مردم بوده و خدشه دار کردن این حقوق یک جنایت دیگر علیه مردم فلسطین به ویژه جوانان آن است.

طراح و توسعه دهنده:

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه
وحید مروتی

آیت الله محمدتقی پورمحمدی

مراکز تحت اشراف

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه