مردم با توصیه رسانه های بیگانه رای نمی دهند

سکوت جامعه جهانی در برابر کشتار فلسطینیان درد امت اسلامی است

آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به تداوم جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین افزود: سکوت جامعه جهانی به ویژه نهادهای بین المللی در برابر این جنایت ها، نوعی مشروعیت بخشی به آن هاست.

وی اظهارکرد: رژیم صهیونیستی و استکبار با این جنایت ها در صدد تامین امنیت خود در منطقه هستند، اما جوانان اسلام هیچ وقت اجازه تحقق این آرزو را نخواهند داد.

ایت الله  پورمحمدی در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران با گروه ۱ + ۵ در مسقط یادآوری کرد: مصلحت اندیشی آمریکا با رژیم صهیونیستی در این مذاکره ها گواهی بر هماهنگی آنها با این رژیم و حمایت از جنایت های آن است.

وی خاطرنشان کرد: جوانان فلسطینی برای گرفتن حقوق خود نیازمند وحدت و یکپارچگی و حمایت امت اسلامی از آنان در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به روز بزرگداشت آیت الله علامه سیدمحمد حسین طباطبایی افزود: با توجه به اینکه کتاب المیزان نفیس ترین تفسیر معاصر از قرآن به شمار می رود، نامگذاری این ایام در راستای کتاب محور بودن دین ما انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه روز کتاب و کتابخوانی باید یک فرصت طلایی به منظور معرفی شخصیت های متعالی و تاریخ ساز در کشور تبدیل شود، اظهار کرد: فرهنگ مطالعه و پژوهش در جامعه کمرنگ شده و به همین دلیل ظهور شخصیت های متعالی مانند علامه طباطبایی سال های زیادی به طول می انجامد.

طراح و توسعه دهنده:

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه
وحید مروتی

آیت الله محمدتقی پورمحمدی

مراکز تحت اشراف

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه