انقلاب اسلامی با نیت جهاد در راه خدا تاسیس شد

آبت الله محمدتقی پورمحمدی، روز یکشنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب در مدرسه ابتدایی عذرا زینی افزود: امام راحل از ابتدای شکل گیری نهضت خود، آرمان های اسلامی را مدنظر قرار داده و نه تنها خود بلکه یارانش نیز در این راه جهاد کرده اند.

وی اظهار کرد: ایران اسلامی گذشته ای افتخارآمیز داشته و در آن مردم دوشادوش روحانیان توانسته اند انقلاب ها و رویدادهای تاریخی از جلمه انقلاب مشروطه و انقلاب اسلامی را در تاریخ رقم بزنند.

امام جمعه مراغه با تاکید بر برگزاری جشن های پیروزی انقلاب و گرامیداشت ۱۲ بهمن، ادامه داد: این روز فرصت مناسبی برای مطالعه درس انقلاب و علل و عوامل پیروزی این انقلاب شکوهمند و دستاوردهای آن است.

آیت الله  پورمحمدی، با بیان اینکه مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، یادآوری کرد: باید دستاوردهای انقلاب و اهداف مقدس این نهضت جهانی را برای نسل آینده تبیین کنیم و با بصیرت از ارزش های انقلاب دفاع و خدا را بخاطر این همه نعمت شکرگزاری کنیم.

وی با دعوت از دانش آموزان برای فراگیری علم و دانش و تهذیب نفس، گفت: رسالت دانش آموزان، تحصیل علم و دانش، عمل به آموزه های دین، دفاع از آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن است.

مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این آیین گفت: انقلاب اسلامی ایران، برخلاف سایر انقلاب های جهان، ریشه در اصول و اعتقادات اسلامی دارد و بعد از گذشت ۳۶ سال از انقلاب، این اصول همچنان پابرجاست.

جلیل اسلامی افزود: هر چه از عمر انقلاب می گذرد به دلیل مردمی بودن و ولایت مداری، ریشه های آن محکم تر می شود.

وی، با بیان اینکه برنامه های دهه فجر باید به درستی برای جوانان و نوجوانان که انقلاب را ندیده و لمس نکرده اند، تبیین شود، بر لزوم بیان دستاوردهای نظام و معرفی بیشتر ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) برای مردم بویژه نسل جوان توسط نیروهای انقلابی و مومن تاکید کرد.

در این آیین زنگ انقلاب اسلامی به مناسبت سی و ششمین بهار انقلاب اسلامی ایران توسط مسوولان این شهرستان همزمان با سراسر کشور نواخته شد.

طراح و توسعه دهنده:

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه
وحید مروتی

آیت الله محمدتقی پورمحمدی

مراکز تحت اشراف

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه