مردم با توصیه رسانه های بیگانه رای نمی دهند

رژیم پهلوی بنام تمدن، کشور را غرق در فساد میکرد

آیت الله پورمحمدی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و با اشاره به آیه ۵۴ سوره مائده گفت: مسمانان واقعی در برابر کفار و مستکبرین با قامت استوار ظاهر شده و استقامت میکنند و در عین حال با مومنان خوش رفتاری میکنند و هرگز از ملامت ملامت کنندگان هراسی ندارند.

وی با اشاره به اسناد شیعه و سنی گفت: نقل شده است که روزی اصحاب پیرامون آیه ۵۴ مائده از پیامبر سوال کردند که این جماعت چه کسانی هستند و رسول الله (ص) ضمن اشاره به سلمان فارسی پاسخ دادند که این جماعت از قوم سلمانند و اهل کشور ایران.

امام جمعه مراغه افزود: در سال ۴۲ و ۴۳ طلیعه فرمایشات پیامبر (ص) ظاهر شد و امام خمینی (ره) در برابر استکبار ایستاد و در نهایت دستگیر و تبعید شد اما حتی در شرایط تبعید نیز به رسالت خویش عمل نمود و همزمان یاران امام در سیاه چالها جان نثاری کردند و زیر شکنجه ها در جهت دفاع از حق مقاومت کردند.

آیت الله پورمحمدی اظهار کرد: آنهایی که قبل از انقلاب را درک کرده اند و شرایط آن دوران را دیده اند بهتر می دانند که چه وضعی حاکم بود و چه کسانی در راس امور قرار داشتند که بنام تمدن، کشور را غرق در فساد کرده بودند و بنده هم بعنوان یک مرندی خوب یادم هست که چگونه مردم ایران و از جمله مرند علیه این وضعیت قیام کردند و همراه با عزاداری و حرکت دسته های عزا علیه رژیم خائن شعار میدادند.

وی شعار استقلال را یکی از آرمانهای مردم انقلاب ایران عنوان کرد و با اشاره به این موضوع که برخی اشکالات در کشور وجود دارد گفت: به جرات میتوان اعلام کرد که اینک در روی زمین تنها کشور دارای استقلال واقعی ایران است و نعمت عزتی که این انقلاب به ملت داده است را باید قدر دانست و همین انقلاب است که ولوله به جان استکبار انداخته است و دشمن بخاطر احساس خطری که میکند همین جریانات را در منطقه از جمله عراق و سوریه راه انداخته است و تلاش میکرد عراق را از اسلام خالی کند اما به برکت اهل بیت (ع)، حضور آیت الله سیستانی و حمایت ایران این نقشه ها عملی نشده است.

عضو خبرگان رهبری با یادآوری زحمات فراوان جهت به ثمر نشستن انقلاب گفت: رهبری خوب و حضور مردم در صحنه عامل پیروزی انقلاب اسلامی بوده و امروز نیز این دو باعث بقاء انقلاب می باشد و اینک روحانیت، فرماندار، نماینده ومسئول و همه و همه وظیفه سنگینی داریم تا اولا پیام شهدا را به نسل های بعدی برسانیم و آیندگان را با تاریخ انقلاب مانوس کنیم و ثانیا برای مدیریت صحیح تر و خدمت بیشتر به مردم تلاش کنیم.

میهمان ویژه جلسه شورای اداری شهرستان مرند اظهار کرد: یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی شکوفا شدن استعداد ها می باشد و همین ماهواره اخیر که در مدار زمین قرار گرفت پیشرفتها و موفقیت جوانان کشور را بوضوح نشان داد.

طراح و توسعه دهنده:

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه
وحید مروتی

آیت الله محمدتقی پورمحمدی

مراکز تحت اشراف

دفتر ارتباطات و روابط عمومی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه